קמפיין בחירות לקונגרס הציוני בארה"ב

הפורום העולמי ליהודים דוברי רוסית (הפהלד"ר) הוא ארגון בינלאומי המאחד תחתיות את כל יהודי ארץ ישרל והתפוצות המגיעים ממוצע ברית המועצות. בחודשים שבין פברואר למאי 2015, התרחשו בארה"ב בחירות לקונגרס הציוני. הפהלד"ר לקחו חלק בבחירות אלו, כאשר הם מייצגים את מפלגת ישראל ביתנו. אנחנו לקחנו את מושכות השיווק הדיגיטלי והחברתי, מוזמנים לקרוא איך הגענו לתוצאות של 0.01$ לקליק בקמפיין הצבעות פוליטי מסובך.

רקע ומטרות הקמפיין

ריץ' קריאטייב הינה סוכנות פרסום המתמקדת במכירות באינטרנט וייצור לידים.

מתמחה בשימוש ויישום כלים מתקדמים ברשתות חברתיות ובגוגל עם דגש על פרסום מתקדם בפייסבוק.

הלקוח, הפורום העולמי ליהודים דוברי רוסית הגיע אלינו עם מטרה ברורה – יצירת מודעות בקרב קהילת היהודים דוברי הרוסית בארה"ב, והנעתם להצבעה אינטרנטית למפלגת ישראל ביתנו.

הלקוח נתן לנו "יד חופשית" לבחור את הכלים המתאימים לדעתנו המקצועית להפעיל בשביל יעד זה.

אנחנו בחרנו בפייסבוק כבמה המרכזית לשיווק:

קמפיין מודעות מבוססות תוכן, דרך שלושה עמודי פייסבוק חזקים, המפנים לעמוד ההצבעה באתר,

על כניסות לאתר ההצבעה. בשילוב עם קמפיין רימרקטינג מבוסס

האסטרטגיה השיווקית וקריאייטיב

קהל היעד שלנו היו יהודים דוברי רוסית, המתגוררים בארה"ב בעיקר בניו ג'רזי, ניו יורק ופילדפיה.

מבחינת חלוקה דמוגרפית התחלק הקהל לשניים. קהל מבוגר, דובר רוסית, שלא נטמע באוכלוסיה האמריקאית ועדיין מתקשה עם שינויים טכנולוגים. מהצד השני קהל צעיר, דובר אנגלית, שנטמע בחברה האמריקאית ומאוד פעיל ברשת החברתית.

עמדו מולנו אתגרים רבים כמו כתיבת תוכן ב3 שפות שונות (עברית, רוסית ואנגלית), הנעה לפעולה פוליטית,

ואחד הקשיים המרכזיים – ההצבעה הייתה בתשלום באתר עם הזנת כרטיס אשראי.

כדי להתמודד עם קהל היעד והקשיים המאתגרים שילבנו פעילות קריאייטיב מושכת וחזקה בכלי השיווק החברתיים שהפעלנו.

בעזרת הלקוח הופקו 2 סרטונים שונים שעליהם ביססנו את פעולות הקידום.

סרטון של אביגדור ליברמן, מוביל המפלגה, הפונה אל הקהל הבוגר, דובר הרוסית להצביע.

סרטון של שני חיילים לבושי מדים, בירושלים, פונים ברוסית אל הקהל הצעיר יותר להצביע למפלגה.

התוצאות:

תוצאות הקמפיין היו מעולות בפרמטרים רבים.
הגענו לחשיפות של 157,386 משתמשים רלוונטים מקהל היעד.
71,381 קליקים אל עמוד הנחיתה ביחס הקלקה של 1/2.2 וציון איכות קהל של 9/10.
כל זאת בהשקעה כוללת של 1605$.

סיכום:

הקמפיין הצליח בגדול עשרות אלפי חשיפות מדוייקות של קהל היעד משכו עשרות אלפי קליקים.
הקמפיין הוביל אלפי אנשים להשתתף בבחירות בקונגרס ולהצביע למפלגת היהודים דוברי רוסית.

הקהל נשמר, קוטלג ונאסף בשביל הלקוח לכל פעילו דיוור נוספת שירצה לבצע בעתיד,והקמפיין הוכרז כהצלחה גדולה!

תוצאות במספרים

הלקוח

מרוצה מעל ומעבר

המון

הצבעות בבחירות

71,386

קליקים

15,386

חשיפה

Email this to someoneShare on RedditShare on TumblrShare on StumbleUponShare on LinkedInShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on Facebook
חזרה למעלה